IT´S SPELLING BEE TIME!!

Spelling Bee is a great contest which is very popular in the USA. It was held for the first time in 1925 and has become popular all around the world. Even people from other countries sometimes take part in American editions.
In Brazil, it is known because of SOLETRANDO, broadcasted during Caldeirão do Huck some years ago.

Nowadays lots of schools have the tradition of holding it. It´s an opportunity for students to improve knowledge on English and various areas.
Here, at CECAM, our students can enjoy this moment during this whole week! Join us in 2021!!!

É hora do SPELLING BEE!
O Spelling Bee é um concurso muito popular nos EUA. Foi realizado pela primeira vez em 1925 e tornou-se popular no mundo todo. Até pessoas de outros países às vezes participam das edições americanas.
No Brasil, ficou conhecido por causa do SOLETRANDO, transmitido durante o Caldeirão do Huck alguns anos atrás.

Atualmente, muitas escolas tem a tradição de realizá-lo. É uma oportunidade para os alunos melhorarem seu conhecimento em inglês bem como em outras áreas.
Aqui, no CECAM, nossos alunos podem desfrutar deste momento durante esta semana toda! Junte-se à nós em 2021!!!